TC 125

pho_bike_90_re-18

Zwinność 2 suwa

TC 125 zbudowana wedle tych samych standardów wydajności i jakości co jej większe rodzeństwo.

Kompaktowy i mocny silnik jest połączony z lekką chromowo molibdenową ramą co sprawia że ten mały cross jest niezwykle zdolny w rękach przyszłych kierowców MX1 i MX2.

Wraz ze standardowym widelecem WP AER 48, hydraulicznym sprzęgłem Magura i przyciskiem do zmiany map TC 125 stawia jej kierowce przed konkurencją.

GROUNDBREAKING ENGINE

pho_bike_det-5
Silnik

Z 40km i wagą całkowitą tylko 17,2 kg 125 cm3 silnik jest dowodem na doświadczenie Husqvarny w technologii 2 suwów.

Lekka jednostka zaprojektowana jest by dostarczyć więcej momentu obrotowego niż tradycyjny silnik 2 suwowy co sprawia że TC 125 jest łatwiejszy do jazdy zarówno dla początkujacych jak i profesjonalistów.

Tak jak przy większych silnikach, silnik TC 125 centralizuje masę obrotową dla optymalnej współpracy z zawieszeniem co skutkuje lekkim i zwinnym prowadzeniem.

pho_bike_det-3
Cylinder oraz tłok

Cylinder posiada 54 mm średnicę.

Połączony z innowacyjnym projektem zaworów, 125 silnik wyciska każdy możliwy km z pokrytego teflonem cylindra.

pho_bike_det-5
Wał korbowy

Wał korbowy jest produkowany by być jak najlżejszym oraz zbalansowany do maksimum by zredukować wibracje.

Komponent jest także precyzyjnie umiejscowiony by siły wytwarzane przez masę obrotową miał znikomy efekt na ogólne prowadzenie.

pho_bike_det-4
Skrzynia korbowa

Wysoko ciśnieniowy proces odlewniczy powoduje że ścianki są cienki oraz przyczynia się do ograniczenia masy do minimum.

Historyczne logo Husqvarny zdobi wykończone na brązowo osłony skrzyni korbowej.

LIGHTWEIGHT CHASSIS

pho_bike_det-6
Chromowo molibdenowa rama

Dzieki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu najbardziej zaawansowanych ram stalowych do offroadu, inżynierowie w dziale Badań i Rozwoju zaprojektowali chromowo molibdenową stalową ramę które na nowo definiuje każdy aspekt tej konstrukcji co polepsza właściwości jezdne oraz ergonomie.

Z precyzyjnie wyliczonym zgięciem torsowym i podłużym, rama pracuje w harmonii z zawieszeniem by zapewnić ostre prowadzenie i niezrównany komfort.

Ta charakterystyka dopasowana jest do lekkości i kompaktowego projektu silnika by zapewnić wyjątkową precyzje przy jednoczesnym zwiększeniu amortyzacji i wyczucia.

pho_bike_det-7
Rama pomocnicza z włókna węglowego

Użycie włókna węglowego pozwala na zmniejszenie wagi poprawiając rozkład masy i trzymając ją

bliżej środka ciężkości by poprawić prowadzenie.

Ten elemnt jest zbudowany w 30% z włókna węglowego i ta 3 częściowa konstrukcja jest niezwykle lekka ale także bardzo wytrzymała jak na swoją wagę 1,4 kg.

Dodatkowo dokładna sztywność została wyliczona dla optymalnego prowadzenia i ergonomii kierowcy.

pho_bike_det-9
WP DCC tylnie zawieszenie

Tylni amortyzator WP DCC jest zaprojektowany by dostarczać zaawansowane tłumienie jednocześnie zachowując kompaktowość i lekki projekt.

Dzięki balansie ciśnienia wewnątrz amortyzatora, tłumienie jest stałe i skutkuje większym komfortem dla kierowcy i lepszym prowadzeniem.

Dodatkowo, zewnętrzna powłoka zbiornika jest pofałdowana i zwiększa chłodzenie.

Komponent jest także w pełni regulowany i połączony mechanizmem dźwigniowym ze specjalną geometrią by dostarczyć najlepszą trakcje i progresję.

pho_bike_det-8
Zawieszenie WP AER 48

WP AER 48 to krok milowy w rozwoju motocykli crossowych Husqvarna.

Jest bezpieczne, lekkie i łatwe do ustawienia poprzez pojedyńczy zawór powietrzny i załączoną pompkę wideleca do ustawienia napięcia wstępnego oraz poprzez klikacze do regulacji kompresji i odbicia.

System składa się z układu dzielonego widelca gdzie znajduje się jednostka powietrzna zawieszenia oraz hydrauliczna jednostka amortyzująca.

Nowy widelec posiada wagę zmniejszoną o 1,6 kg w porównaniu do konwencjonalnego systemu widelca w MY16.

Widelec jest ekstremalnie responsywny dzięki optymalizacji napięcia na powierzchni styku zewnetrznej warstwy z wewnętrzna i optymalnie zaprojektowanemu systemowi uszczelniaczy.

MAXIMUM CONTROL

pho_bike_det-10
Skrzynie biegów

6 cio biegowa skrzynia biegów posiada przełożenia dostosowane do specyfiki motocrossu i posiada innowacyjny projekt końcówki lewarka który zapobiega gromadzeniu się brudu.

pho_bike_det-37
Kierownica Pro Taper

Wyprodukowana wedle wyśrubowanych standardów, Kierownica Pro Taper jest odporna na zużycie zachowując minimalną wagę.

W MY17 niższy zacisk kierownicy został podzielony na dwa osobne zaciski podczas gdy górny jest zaciskiem typu mostek i poprawia sztywność torsową.

pho_bike_det-11
Hydrauliczne sprzęgło

Wysokiej jakości Niemiecki system sprzęgła Magura gwarantuje równe zużycie, prawie bezobsługową prace i idealną modulacje w każdych warunkach.

Oznacza to że luz na sprzęgle jest zminimalizowany a funkcjonowanie sprzęgła pozostaje identyczne zarówny gdy jest zimno jak i ciepło.

pho_bike_det-12
Samo czyszczące się podnóżki

Testowane w najtrudniejszych warunkach, samoczyszczące się podnóżki zapobiegają gromadzeniu się brudu nawet podczas jazdy przez głębokie koleiny i błotnisty teren.

Jako rezultat, podnóżek wróci do swojej orginalnej pozycji zapewniając perfekcyjną kontrolę.

LONG-LASTING PERFORMANCE

pho_bike_det-38
Electric and kick start
The TE 300 is fitted with a new electric starter located below the engine. This position ensures that the unit is always protected while the new design is less complex and more reliable. Additionally, the system is now linked to a lightweight and powerful Li-Ion battery which is 1 kg lighter than the previous model. A standard kick starter is fitted as a fail safe.
pho_bike_det-13
Map select switch
The engine characteristics can be tailored thanks to the standard map switch that modifies the CDI curve between two ignition curves according to rider preference, conditions and terrain. Further optimisation of the power delivery can be obtained by varying the spring stiffness in the exhaust valve.
pho_bike_det-14
Wheels and tyres
Black high-strength alloy rims by DID are coupled to CNC machined hubs using lightweight spokes and silver anodised aluminium nipples. Fitted to the wheels are new Metzeler 6 days extreme tyres which offer superior grip on a wide variety of terrain.
pho_bike_det-39
Large capacity fuel tank
Hours of riding are guaranteed with a new, lightweight 10 litre fuel tank made of translucent plastic. The design allows the rider to easily check the fuel level in the tank while quick refuelling is guaranteed with a quick release fuel cap.

Specyfikacja techniczna

Silnik

  • Układ 1-cylinder, 2 ro sówowy silnik
  • Pojemność skokowa 124.8 cm³
  • Średnica cylindra 54 mm
  • Skok 54.5 mm
  • Zapłon Kopka
  • Skrzynia Biegów 6 cio biegowa
  • Przełożenie główne 23:73
  • Przełożenie poboczne 13:50
  • Sprzęgło, Mokre, wielo tarczowe, hydrauliczne sprzęgło Magura
  • EMS Kokusan

Podwozie

  • Projekt ramy Chromowo-molibdenowa stalowa tubowa rama  
  • Przednie zawieszenie WP-USD, AER48, Ø 48 mm
  • Tylne zawieszenie Amortyzator WP z mechanizmem dźwigniowym
  • Skok zawieszenia (przód) 310 mm
  • Skok zawieszenia (tył) 300 mm
  • Przedni hamulec dwu tłoczkowy pływający zacisk Brembo , tarcza
  • Tylny hamulec Jedno tłoczkowy pływający zacisk Brembo , tarcza
  • Przedni hamulec średnica tarczy 260 mm
  • Tylny hamulec średnica tarczy 220 mm
  •  
  • Kąt nachylenia główki ramy 63,9 °
  • Rozstaw osi 1485 ± 10 mm
  • Prześwit 375 mm
  • Wysokość siedziska 960 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa (około) 7 l
  • Waga bez paliwa 87,4 kg

Start typing and press Enter to search