TC 50

pho_bike_90_re-14

Postęp zaczyna się tutaj

Ukształtowany na podobieństwo dużego motocykla do motocrossu, TC 50 łączy ten sam uderzający wygląd i ergonomię w mniejszej skali by pasować do przyszłych gwiazd.

Podobieństwa pomiędzy TC 50 i większymi motocrossami nie kończą się tutaj, niesamowita jakość i dbałość o szczegóły  

ADVANCED CHASSIS

pho_bike_det
Rama

Wysoko wytrzymałościowa chromowo molibdenowa rama produkowana przez WP Performance Systems posiada precyzyjnie wyliczone parametry zgięcia podłużnego oraz sztywności torsowej by polepszyć prowadzenie i funkcjonalność zawieszenia

Gwarantuje to łatwe prowadzenie i precyzyjne pokonywanie zakrętów oraz niesamowitą stabilność.

pho_bike_det-1
WP AER 35

Zastosowano najnowszą technologie jeśli chodzi o zawieszenie, TC 50 posiada rewolucyjny widelec WP AER 35.

Pomimo bardzo niskiej wagi, 35 mm widelce USD posiada wyjątkową zdolność amortyzacji i komfortową charakterystykę co pozwala kierowcy pokonywać kolejne bariery z pewnością.

Ze skokiem koła 205 mm, powietrzny amortyzator w lewej goleni wideleca może być łatwo dostosowywany do preferencji kierowcy, wagi i warunków na torze poprzez użycie pomki powietrza.

pho_bike_det-2
Tylni amortyzator

Połączony bezpośrednio z wahaczem, monoamortyzator WP jest dobrany idealnie do przedniego widelca dla uzyskania perfekcyjnego balansu i charakterystyki amortyzacji.

Dodatkowo, tylni amortyzator oferuje 185 mm skok zawieszenia i jest w pełni regulowany co pozwala na dostrojenie go do preferencji kierowcy i warunków na torze.

pho_bike_det-3
Hamulce

Posiadając tą samą technologie jaka jest używana w motocyklach motocross pełnej skali, TC 50 posiada hydrauliczne zaciski hamulcowe i falowane tarcze zarówno przednie jak i tylne.

Ten układ zapewnia zaawansowane czucie hamulca oraz hamowanie w każdych warunkach.

2-STROKE PERFORMANCE

pho_bike_det-4
Silnik

Nowoczesny i kompaktowy silnik łączy w sobie najnowszą technologię dwu sówów oferując wiodącą wydajność i zdolności jezdne.

Poprzez zastosowanie trzy wałkowego projektu, wał korobowy usytuowany jest blisko środka ciężkości co nie tylko poprawia centralizację masy lecz także stwarza idealny kąt dla wlotu powietrza poprzez zawory zwrotne.

W dodatku, zestaw obniżający moc TC 50 do 5.5 km jest dostępny jako jedno z akcesoriów co sprawia że motocykl jest idealny dla początkujących.

pho_bike_det-5
Cylinder

Wysoko wydajny cylinder jest wykonanny z lekkiego i wytrzymałego aluminium i posiada ciśnieniowy zawór wydechowy (PCEV) który zapewnia niezrównaną wydajność w tej wysoce współzawodniczej klasie 50cc.

pho_bike_det-6
Wydech

Wydech TC 50 został zaprojektowany spcjalnie by oddać charakter silnika i jest produkowany przy użyciu 3 wymiarowego procesu wytłaczania przez WP Performance Systems.

Po ukształtowaniu, komponenty są spawane maszynowo by zapewnić wysoką jakość i trwałość.

pho_bike_det-7
Automatyczne sprzęgło

Kluczową cechą TC 50 jest automatyczne sprzęgło.

To pozwala młodym kierowcą skupić się na jeździe bez skomplikowanej obsługi ręcznego sprzęgła i skrzyni biegów.

Wielo tarczowe sprzęgło podaje precyzyjną i przewidywalną moc przez cały zakres obrotów.

PREMIUM COMPONENTS

pho_bike_det-8

Karoseria

Karoseria TC 50 jest modelowana na wzór pełowymiarowego segmentu motocykli motocross.

To oznacze że podczas zmniejszania mniejsi kierowcy czują tą samą ergonomie która wpaja im pewność i komfort jazdy w każdych warunkach co pozwala kierowcom na jazde na najwyższych obrotach przez długi czas.

pho_bike_det-9
Kierownica

Wykonana z wysokiej jakości stopu aluminium, kierownica oferuje najwyższą stabilność i bezpieczeństwo.

Crash pad na koncu kierownicy chroni kierowce od uderzeń.

pho_bike_det-10
Chłodzenie

Łącząc ostanie technologie, TC 50 wykorzystuje chłodzenie cieczą by chłodzić zarówno cylinder jak i wałki.

Jak na swój rozmiar, TC 50 używa stosunkowo dużych wiatraków które pracują wspólnie ze spoilerami by kierować powietrze prosto przez płetwy chłodzodzące zapewniając przy tym odpowiednie chłodzenie w każdych warunkach.

pho_bike_det-11
Koła

Odzwierciedlając klase dużych motocykli motocross, TC 50 używa lekkich, anodowanych na czarno, aluminiowych felg zapewniających najwyższą wytrzymałość i niezawodność.

Opony MAXXIS jako standard zapewniają przyczepnośc na różnych nawierzchniach.

Specyfikacja techniczna

Silnik

  • Układ 1-cylinder, 2 ro sówowy silnik
  • Pojemność skokowa 49cm³
  • Średnica cylindra 39.5 mm
  • Skok 40 mm
  • Zapłon Kopka
  • Skrzynia Biegów Automatyczna
  • Przełożenie główne 61:33
  • Przełożenie poboczne 11:40
  • Sprzęgło Regulowane sprzęgło Centrifugal
  • EMS Seletra 2p D36

Podwozie

  • Projekt ramy Centralna rama z podwójną kołyską.
  • Przednie zawieszenie WP-USD, AER 35, Ø 35 mm
  • Tylne zawieszenie Amortyzator WP  
  • Skok zawieszenia (przód) 205 mm
  • Skok zawieszenia (tył) 185 mm
  • Przedni hamulec tarczowy
  • Tylny hamulec tarczowy
  • Przedni hamulec średnica tarczy 160 mm
  • Tylny hamulec średnica tarczy 160 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 66°
  • Rozstaw osi 1032 ± 10 mm
  • Prześwit 252 mm
  • Wysokość siedziska 684 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa (około) 2.3 l 
  • Waga bez paliwa 41,5 kg

Start typing and press Enter to search