TC 65

pho_bike_90_re-15

Odkrywaj nowe horyzonty

TC 65 będzie pierwszym doświadczeniem dla młodych kierowców na w pełni wyścigowym motocyklu posiadającym manualne sprzęgło i skrzynie biegów.

To przejście zostało uproszczone dzięki hydraulicznemu sprzęgłu i precyzyjnej 6 cio biegowej skrzyni biegów.

TC 65 łączy w sobie ten sam poziom jakości który można znaleźć w segmencie większych motocykli motocross wraz z ich komponentami klasy premium w standardzie.

FULL-SIZE PERFORMANCE

pho_bike_det-12
Silnik

Łączacy w sobie najnowesze technologie w dziedzinie 2 suwów, TC 65 jest wysoce konkurencyjna w segmencie 65cc.

Poza wykorzystaniem najlżejszych i najbardziej wytrzymałych materiałów, silnik łączy w sobie ciśnieniowo kontrolowane zawory wydechowe który przyczynia się do wydajności na najwyższym poziomie.

Ponadto, silnik posiada ręczną 6 cio biegową skrzynie biegów i hydrauliczne sprzęgło pozwalając kierowcy na pełną kontrole nad oddawaną mocą.

pho_bike_det-13
Cylinder

Wysoko wydajny cylinder jest wykonanny z lekkiego i wytrzymałego aluminium i posiada ciśnieniowy zawór wydechowy (PCEV) który zapewnia niezrównaną wydajność dając tym samym młodemu kierowcy znaczącą przewagę.

pho_bike_det-14
Sprzęgło

Niezawodny i lekki hydrauliczny system sprzęgła gwarantuje równe zużycie, prawie bezobsługową prace i idealną modulacje w każdych warunkach.

Oznacza to że luz na sprzęgle jest zminimalizowany a funkcjonowanie sprzęgła pozostaje identyczne zarówny gdy jest zimno jak i ciepło.

CUTTING EDGE CHASSIS

pho_bike_det-15
Rama

Wysoko wytrzymałościowa chromowo molibdenowa rama produkowana przez WP Performance Systems posiada precyzyjnie wyliczone parametry zgięcia podłużnego oraz sztywności torsowej by polepszyć prowadzenie i funkcjonalność zawieszenia

Gwarantuje to łatwe prowadzenie i precyzyjne pokonywanie zakrętów oraz niesamowitą stabilność.

Rama pomocnicza jest przykręcana za pomocą 4 śrub do ramy i wykonana jest z lekkiego aluminium.

pho_bike_det-16
WP AER 35

Zastosowano najnowszą technologie jeśli chodzi o zawieszenie, TC 65 posiada rewolucyjny widelec WP AER 35.

Pomimo bardzo niskiej wagi, 35 mm widelce USD posiada wyjątkową zdolność amortyzacji i komfortową charakterystykę co pozwala kierowcy pokonywać kolejne bariery z pewnością.

Ze skokiem koła 215 mm, powietrzny amortyzator w lewej goleni wideleca może być łatwo dostosowywany do preferencji kierowcy, wagi i warunków na torze poprzez użycie pomki powietrza.

pho_bike_det-17
Tylni amortyzator

Połączony bezpośrednio z wahaczem, monoamortyzator WP jest dobrany idealnie do przedniego widelca dla uzyskania perfekcyjnego balansu i charakterystyki amortyzacji.

Dodatkowo, tylni amortyzator oferuje 270 mm skok zawieszenia i jest w pełni regulowany co pozwala na dostrojenie go do preferencji kierowcy i warunków na torze.

pho_bike_det-18
Hamulce

Posiadając tą samą technologie jaka jest używana w motocyklach motocross pełnej skali, TC 65 posiada hydrauliczne zaciski hamulcowe i falowane tarcze zarówno przednie (198 mm) jak i tylne (160 mm).

PREMIUM QUALITY STANDARD

pho_bike_det-19
Karoseria

Karoseria TC 65 jest modelowana na wzór pełowymiarowego segmentu motocykli motocross.

To oznacze że podczas zmniejszania mniejsi kierowcy czują tą samą ergonomie która wpaja im pewność i komfort jazdy w każdych warunkach co pozwala kierowcom na jazde na najwyższych obrotach przez długi czas.

pho_bike_det-20
Kierownica

Wykonana z wysokiej jakości stopu aluminium, kierownica oferuje najwyższą stabilność i bezpieczeństwo.

Dodatkowo speciajlnie wygięcie na kierownicy zostało wykonane celem zapewnienia najlpeszej ergonomii.

Crash pad na koncu kierownicy chroni kierowce od uderzeń.

pho_bike_det-22
Chłodzenie

Inteligenty obwód chłodniczy ze zitegrowanym chłodzeniem wału korbowego i dwa wiatraki zapewniają rozpraszanie ciepła rezultując stałym utrzymanie temperatury dla wysokiej wydajności.

pho_bike_det-21
Koła

Odzwierciedlając klase dużych motocykli motocross, TC 65 używa lekkich, anodowanych na czarno, aluminiowych felg zapewniających najwyższą wytrzymałość i niezawodność.

Opony MAXXIS jako standard zapewniają przyczepnośc na różnych nawierzchniach.

Specyfikacja techniczna

Silnik

  • Układ 1-cylinder, 2 ro sówowy silnik
  • Pojemność skokowa 64.9 cm³
  • Średnica cylindra 45 mm
  • Skok 40.8 mm
  • Zapłon Kopka
  • Skrzynia Biegów 6 cio biegowa
  • Przełożenie główne 23:75
  • Przełożenie poboczne 14:48
  • Sprzęgło, Mokre, wielo tarczowe, sprzęgło, hydrauliczne
  • EMS AET, cyfrowy

Podwozie

  • Projekt ramy Centralna rama z podwójną kołyską.
  • Przednie zawieszenie WP-USD, AER 35, Ø 35 mm
  • Tylne zawieszenie Amortyzator WP
  • Skok zawieszenia (przód) 215 mm
  • Skok zawieszenia (tył) 270 mm
  • Przedni hamulec tarczowy
  • Tylny hamulec tarczowy
  • Przedni hamulec średnica tarczy 198 mm
  • Tylny hamulec średnica tarczy 160 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 64,5 °
  • Rozstaw osi 1137 ± 10 mm
  • Prześwit 280 mm
  • Wysokość siedziska 750 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa (około) 3.5 l
  • Waga bez paliwa 53 kg

Start typing and press Enter to search