701 SUPERMOTO

pho_bike_90_re-27

Esencja jazdy

Z 74 km, zaawansowaną elektroniką i dziełem sztuki jakim jest zawieszenie, 145 kg 701 Supermoto pozwala uchwycić dreszczyk jazdy po torze i dostarcza czystej esencji jazdy na Supermoto po ulicy.

PRECISELY ENGINEERED

Rama

Lekka rama płaszczyznowa wykonana została z wysoko jakościowej stali chromowo-molibdenowej i zaprojektowana tak by zapewnić precyzyjne prowadzenie oraz dać kierowcy kompletną pewność prowadzenia.

Dokładny feedback z jazdy jest przekazywany kierowcy dzięki precyzyjnie wyliczonej sztywności torsowej i wygięciu podłużnemu.

pho_bike_det
Zawieszenie WP (przód)

Dzielony widelec zaprojektowany przez WP Performance Systems posiada 215 mm skok i łaczy lepsze tłumienie oraz łatwiejsze ustawianie niż tradycyjne widelce dzięki zastosowaniu odzielnych obwodów amortyzujących w goleniach.

Lewa goleń zajmuje się amortyzacją kompresyjną podzczas gdy prawa goleń zajmuje się odbiciem.

pho_bike_det-74
Polyamidowa tylnia rama pomocnicza i zbiornik

Samo utrzymująca się tylnia rama pomocnicza ze zintegrowanym 13 litrowym zbiornikiem paliwa jest idealnie umiejscowiona dla zapewnienia najlepszej dystrybucji masy.

Wyprodukowana w procesie termoplastycznej rotacji, jednoczęsciowa konstrukcja waży zaledwie 5,2 kg i jest wykonana z wysoko wytrzymałościowego polamidu.

pho_bike_det-1
Aluminiowy wahacz

Maksymalna precyzja i ekstremalnie niska masa wynosząca zaledwie 3,9 kg zostały zagwarantowane dzięki eliminacji spawania a zastosowaniu grawitacyjnego procesu odlewu ciśnieniowego wahacza.

pho_bike_det-3
Zawieszenie WP (tył)

W pełni regulowany tylni amortyzator od WP Performance Systems łączy sobie regulacje odbicia jak również wysoką i niską kompresje amortyzacji.

250 mm skok tylniego koła gwarantuje perfekcyjną kontrole w każdej sytuacji, niech to będzie na ciasnych i krętych górskich drogach czy w zatłoczonym centrum miasta.

A MASTERPIECE

Silnik

Jednocylindrowy, silnik z jednym wałkiem w głowicy(SOHC), chłodzony cieczą, łączy w sobie najnowocześniejszy design i elektronikę.

Niesamowita moc maksymalna na poziomie 55 kW (74km) przy 8 000 rpm i moment obrotowy 71 Nm przy 6 750 rpm nie pozostawia kierowcy żadnych wątpliwości co do osiągów tej lekkiej jednostki napędowej.

Głowica cylindrów

Kompaktowy projekt SOHC, 4ro zaworowa głowica cylindrów posiada 42 mm zawory wlotowe i 34 mm zawory wydechowe operowane przez dwustronną dźwignie zaworową która pozwala na precyzyjne ustwaienie zaworów przy wysokich obrotach silnika.

Jako rezultat, maksymalne obroty zostały zwiększone do 9000 rpm.

Dwu świecowy system zapłonowy z którego każdy posiada indywidualny kontroler czasu zapłonu dla optymalnego spalania paliwa w dużej komorze spalania.

Rezultatami tego są poprawione zachowanie silnika jak i optymalne oddawanie mocy.

pho_bike_det-4
Gaz typu Ride-by-wire

System elektronicznego wtrysku paliwa Keihin łączy 50 mm korpus przepustnicy bez mechanicznego mechanizmu dźwigniowego w manetce.

Gdy kierowca odkręca bądź zamyka gaz, zawór gazu jest kontrolowany elektronicznie przez system zarządzania silnikiem(EMS).

EMS stale porównuje dane z silnika z danymi z czujników i odpowiednio dopasowuje zawory przepustnicy co skutkuje w idealnym oddawaniu mocy i reakcji na gaz.

PERFECT CONTROL THROUGH ANY ADVERSITY

pho_bike_det-5
Koła

Anodowane czarne bezdętkowe koła ze szprychami Giant są lekkie i wytrzymałe.

17 calowe koła zostały przyodziane w opony Continental ContiAttack Supermoto kolejno 120/70 z przodu i 160/60 z tyłu dla nadzwyczajnie lekkiego prowadzenia i niezwykłej kontroli przy każdym pochyle.

Komora rozprężeniowa wlotu powietrza

Umieszczona na korpusie przepustnicy, komora rozprężeniowa poprawia ruch powietrza przy wlocie i reakcje na gaz a w rezultacie zdolność jazdy zwłaszcza przy początkowym momencie otwierania przepustnicy.

pho_bike_det-6
Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło antyhoppingowe APTC( Adler Power Torque Clutch) pozwala na osiągnięcie większych prędkości zarówno poczas wchodzenia jak i wychodzenia z zakrętu poprzez zwiększenie przyczepnośći tylniego koła podczas silnego przyspieszenia jak i zapobiega niestabilności i blokowaniu się tylnego koła podczas ostrego hamowania w zakręcie.

Dzięki temu kierowca może się cieszyć z maksymalnej kontroli i idealnej redukcji.

pho_bike_det-7
Hamulce

Zdumiewająca siła hamowania i kontrola stały sie dostępne dla kierowcy dzięki radialnie zamontowanych 4 ro tłoczkowych zaciskom Brembo i pływającej tarczy z przodu oraz jedno tłoczkowemu zaciskowi i pływającej tarczy z tyłu (kolejno o średnicach 320 i 240 mm).

Najnowsza technologia ABS od firmy Bosch gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo i pewność.

PREMIUM TECHNOLOGY AND COMFORT

Karoseria

Innowacyjna karoseria łączy w sobie długie siedzenie które sięga aż nad chłodnice i posiada funkcjonalne żebrowanie by poprawiać przyczepność w każdych warunkach.

Ciasno opakowane wokół silnika i ramy, karoseria 701 jest zaprojektowana by ergonomicznie łączyć kierowce z maszyną dla zapewnienia perfekcyjnej harmonii pomiędzy nim a motocyklem co pozwala na pełną kontrole w każdej sytuacji.

pho_bike_det-8
Wycinane na maszynach CNC półki

Anodowane półki wycinane na maszynach CNC są zaprojektowane specjalnie na potrzeby Supermoto.

Stylowo wycięte i zaprojektowane z precyzyjnym wygięciem przekazują kierowcy precyzyjną informacje na temat zachowania przodu.

Kompatybilny z kategorią A 2

Posiadając specjalną mapę zapłonową(A2) silnika która ogranicza moc do 30 kW, 701 SUPERMOTO jest dla posiadaczy kategori A2 a ktrórzy pragną niesamowitej zwinności i prowadzenia połączonego z najnowszymi innowacjami elektronicznymi.

pho_bike_det-14
Hydrauliczne sprzęgło Magura

Lekkie w wyczuciu i o idealnej modulacji sprzęgło

Specyfikacja techniczna

Silnik
  • Układ 1-cylinder, 4 ro sówowy silnik
  • Pojemność skokowa 692.7 cm³
  • Średnica cylindra 105 mm
  • Skok 80 mm
  • Rozrusznik Elektryczny rozrusznik
  • Skrzynia Biegów 6 cio biegowa
  • Przełożenie główne 36:79
  • Sprzęgło APTC(TM) sprzęgło antyhoppingowe, hydrauliczne
  • Elektroniczny wtrysk paliwa Keihin z podwójnym zapłonem RBW.
Podwozie
  • Projekt ramy Chromowo-Molibdenowo stalowa płaszczyznowa rama, malowana proszkowo
  • Przednie zawieszenie WP USD Ø 48 mm
  • Tylne zawieszenie Amortyzator WP z mechanizmem dźwigniowym
  • Skok zawieszenia (przód) 215 mm
  • Skok zawieszenia (tył) 250 mm
  • Przedni hamulec Cztero tłoczkowy radialny zacisk Brembo, tarcza
  • Tylny hamulec Jedno tłoczkowy pływający zacisk Brembo , tarcza
  • Przedni hamulec średnica tarczy 320 mm
  • Tylny hamulec średnica tarczy 240 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 63 °
  • Prześwit 270 mm
  • Wysokość siedziska 890 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa (około)

Start typing and press Enter to search